Меню
Підписка на новини

Введіть ваш E-mail:

Опитування
Як вам навчання в ліцеї?
Всього відповідей: 1355
Архів записів

Сторінка психолога

.

Практичний психолог ДПТНЗ ПГЛ

Світлана Олександрівна Халява

Освіта: Бердянський державний педагогічний університет, практичний психолог в закладах освіти

Життєве кредо: дорога довжиною у  тисячу миль, починається з першого  кроку .

Професійне кредо: допомогти учням, педагогам та батькам зрозуміти та прийняти себе, іншого, навчити жити в гармонії з собою та світом.

Мета психологічної служби: створення  соціально-психологічних умов для навчання та спілкування учнів з однолітками та дорослими , створення сприятливого клімату між учнями та педагогами ;формування первинних навичок самоаналізу ,розвитку стресостійкості та володіння з собою ,уміння керувати своїми емоціями; формування в учнів почуття власної гідності та впевненості в собі ; продовжувати формування високого рівня стресостійкості у педагогів.

Мета роботи практичного психолога: «Формування умов до пізнання учасниками освітнього процесу індивідуально-психологічних та соціально-психологічних якостей власної особистості через диференційований підхід у психологічному супроводі».

Основні функції діяльності психологічної служби ДПТНЗ ПГЛ :

  • психодіагностична робота ;
  • консультаційна робота ;
  • профілактична робота ;
  • корекційна робота ;
  • психологічна просвіта ;
  • організаційно-методична робота ;
  • зв’язки з громадськістю .

Психодіагностична робота - виявлення причин труднощів у навчанні,  інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та  визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості,  потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному  самовизначенні; 

Консультаційна робота - багатофункціональний вид індивідуальної та  групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються  учасники освітнього процесу; 

Профілактична робота - своєчасне попередження відхилень у розвитку та  становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання  конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;

Корекційна робота -усунення виявлених труднощів соціально-психічного  розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до  освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних  форм девіантної поведінки.

Психологічна просвіта -  формування психологічної та соціальної компетентності  учасників освітнього процессу;

Організаційно-методична роботанаписання різноманітних звітів, планів, розробку діагностичних та корекційних програм, рекомендацій за результатами проведених досліджень , заповнення документації практичного психолога , самопідготовка , підготовка до виступів на педрадах , консиліумах, батьківських зборах тощо.

Зв’язки з громадськістю - діяльність, спрямована на досягнення  взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами,  соціальними групами, організаціями, державними органами управління. 

Пошук на сайті
Голосування

Життя сайту
Статистика