Меню
Підписка на новини

Введіть ваш E-mail:

Опитування
Як вам навчання в ліцеї?
Всього відповідей: 1355
Архів записів

Головна » 2019 » November » 15 » "Ефективні комунікації в громаді" для бібліотекарів ПТО
14:44
"Ефективні комунікації в громаді" для бібліотекарів ПТО

          

«Єдина відома розкіш – це розкіш спілкування з людьми»
                                                                                 А. де Сент-Екзюпері

Ми прагнемо змін та втілюємо їх у життя. Комунікація – неодмінна потреба людини. Вона завжди є тривалим процесом, що перебуває у стадії пошуку порозуміння і згоди.

14 листопада на базі навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Дніпропетровської області відбувся тренінг «Ефективні комунікації в громаді».

     

Бібліотекарі нашої області опановували комунікативні стратегії, які дозволять покращити діалог з громадою навчального закладу. Присутні отримали знання та навички з подолання бар’єру комунікації різного типу, адже саме бар’єри комунікації, які являють собою психологічну перешкоду, іноді заважають у нашій роботі. Результат, який ми очікуємо від тренінгу, - підвищення ефективності надання бібліотечних послуг.

Участь у навчанні взяли близько двадцяти керівників та працівників бібліотек ПТО Дніпропетровської області, діяльність яких безпосередньо пов’язана зі спілкуванням із громадою навчального закладу, а саме: викладачами, майстрами виробничого навчання, співробітниками і здобувачами освіти. З Першотравенського гірничого ліцею була бібліотекарка Пшеничка-Дрох О. О.

Тренінг проводила експерт зі стратегічних комунікацій Ващенко А. П.

     
    Чи можливо навчитися спілкування, використовуючи для цього тільки свій реальний досвід? Так, можливо, причому зробити це за допомогою гри. Гра — це модель життєвої ситуації, зокрема спілкування, під час якої людина набуває певного досвіду.

Безумовним позитивним моментом ігрових вправ є можливість отримати оцінку своєї поведінки з боку, порівняти себе з оточуючими та скоригувати своє спілкування в майбутніх реальних ситуаціях. Слід пам’ятати про те, що як під час тренінгового заняття, так і в реальному житті набагато легше помітити помилки та неточності в спілкуванні своїх близьких, співробітників, керівників, аніж власні.

Практичні приклади та досвід тренера дали можливість нам відчути реальну потребу в активній роботі бібліотечно-інформаційного освітнього центру, що здійснює повноцінне інформаційне та методичне забезпечення навчально-виховного процесу. На вибір певної форми популяризації літератури впливає практичний досвід бібліотекаря, його ерудованість, професійна підготовка, вміння „тримати” аудиторію, вести різноманітні бесіди, тобто ефективно спілкуватися. Тому такі тренінги дуже важливі для нас та необхідні. Таким чином, прагнення бібліотекарів співпадають з бажаннями здобувачів освіти, які хочуть не тільки навчатися професії та збагачуватися новою інформацією в живій, динамічній ситуаційній формі, а й спілкуватися.

 - Дякую керівництву НМЦ ПТО в Дніпропетровській області, також Л. О. Олійник , тренерці Ващенко А. П. за надану таку можливість збагатити свій професійний та життєвий досвід. Завдяки тренінгу я отримала незабутні враження та емоції, актуальні знання, і мала змогу вкотре поспілкуватися з колегами бібліотекарками.

      
                  

                                                    Чим більше знаєш, тим більше можеш.

Переглядів: 232 | Додав: Info | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук на сайті
Голосування

Життя сайту
Статистика